RSS

20110528

laskar pelangi II~

pujukMu Tuhan...
pada rajukku...
sungguh berbeza...






gerimis itu...
jatuhnya mengundang senyum...
lirik mata sayu...
terlakar coretan warna...

pelangi...
hadirnya indah...
pengganti gundah...



28 mei 2011
06:15
lakaran memori Ray~






 
yang ini untuk Ray~



yang ini untuk Ro~



yang ini untuk anon yang berkongsi cerita kehilangan kucingnya. sebab dia faham apa yang saya rasa~
[walaupun dia agak exaggerating membayangkan Ray dah mati~ (=.=!)]

yang ini untuk mereka yang mendoakan supaya Ray tahu jalan pulang~



yang ini untuk mereka yang gelak bila tahu Ray hilang. siap cerita pasal kucing mereka. sekali dengan tunjuk video kucing comel kat saya~ cis sungguh~! Y_Y




pelangi untuk saya?

tak perlu. sebab Allah bagi saya lebih dari ini.

senyum.
=)




nota kaki 1: segan. dengan Allah. sebab Dia selalu pujuk saya dengan alam. dengan damainya hujan dalam musim panas. dan indahnya pelangi hadiah menangis.

nota kaki 2: baru saya perasan. pelangi kali ini dari sebelah kanan. the previous ones dari sebelah kiri. cantumannya pasti complementary, kan? ^^

nota kaki 3: ok intan. you have the rain. and He gives you the rainbow. just be glad He didnt take Ro~ yoshh fokus~! bismillah~ ^_^




semoga...
pada segalanya...
aku lebih bersyukur...

^frens^

 
Copyright ^(U)mbReLLa^ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .