RSS

20170207

🌊🌅🏝🏖


*random unkown model >.<

tempat ini masih lagi setia menjadi tempat aku melepaskan lelah. lelah dengan memori yang aku cuba berlepas diri. kenapa kerap kau muncul dalam mimpiku, setelah serasaku kau telah kulupakan. setelah serasaku aku telah mula mampu melangkah ke depan. setelah serasaku tidaklah takdir menyebelahi ku, lantas aku menyepi diri perlahan menyingkirkanmu dari hidupku.

lalu setelah sekian itu, kau datang menziarahiku dalam mimpiku sehari-hari. menoreh parut luka pada hatiku yang hampir sembuh. menayangkan senyuman bahagiamu bersamanya setelah aku kau tinggalkan dengan luka paling dalam. luka sebuah pengkhianatan.

lalu benarlah kenangan tidak menjanjikan apa-apa. kali ini tidak juga ia menjadi sebuah tempat pulang, saat aku lelah dan terbuang.

*untung juga hospital tepi pantai. the only soothing place on my every postcall day. 

No comments:

Post a Comment

(B)aja terbaik adalah yang berhikmah~

^frens^

 
Copyright ^(U)mbReLLa^ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .