RSS

20110503

irama wadi syu3aib~

hati itu selalu cemburu...
tapi lebih pedih...
cemburunya pada apa?









jatuh kau dari hulu...
mengalir deras...
menyanyi indah...

angin mesra menyapa...
mengusap lembut...
berlagu tenang...

saat itu...
tatkala kalamNya didendangkan...
irama arus berentak bayu...
aku tertunduk...

Allah...
aku berbeza...
dan aku _________




01 mei 2011
16:02
REHAT 2011~



nota kaki 1: model gambar namanya Malik. 12 tahun. sebenarnya nak snap gambar curi dia dengan adik dia nama Dzia' kat tengah-tengah tu. baru je nak ambil, adik dia bangun. aiseh. kalau tak cun gila gambar~ ^^

nota kaki 2: tempat kosong tu boleh isi sendiri ikut perisa yang disukai. saya nak letak, tapi rasa macam tak sesuai. nak main teka-teka boleh jugak. kalau betul, saya bagitahu~ ^^

nota kaki 3: gambar ni untuk izzah. izzah, intan main air macam tu la. duduk-duduk atas batu. rendam-rendam kaki. jeles x? jeles x? ekekekeke~ c(=




aku tidak mahu...
kuatlah hati...
semoga kau sentiasa teguh...

^frens^

 
Copyright ^(U)mbReLLa^ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .