RSS

20110316

silau~

dongaklah ke langit... 
tunduklah ke bumi...
tidakkah kau lihat perbezaannya?






mata itu menentang...
melawan...
dengan hati penuh mencari...
namun tidak lama...
tersilau sendiri...
lantas terpejam...

tuhan,
aku hamba yang cacat penglihatan...
buta dari hikmah...
setiap ciptaan yang Engkau bentangkan...

tuhan,
aku hamba yang cacat pendengaran...
pekak dari hikmah...
setiap bicara yang Engkau bisikkan...

tuhan,
aku hamba yang cacat hatinya...
silau dari hikmah...
setiap kejadian yang Engkau aturkan...

maka tuhan,
dengan segala kecacatan...
aku hamba yang penuh pengharapan...
sujud dan berdoa...
semoga aku tidak Engkau tinggalkan...



16 mac 2011
5aufan wa 6ama3an
04:40



semoga hati ini... 
terjentik...
terpukul...
tertunduk...

^frens^

 
Copyright ^(U)mbReLLa^ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .