RSS

20110305

sejalur cahaya~

nyalaan buana langit... 
rekahan kerak bumi...
aluran lautan sepi...






horizon itu tanpa sempadan...
mencantumkan langit dan lautan...
sama biru dipermukaan...
sama memberi ketenangan...

maka siapa dapat meneka...
erti sejalur cahaya...
ibarat mega membelah lautan...
hakikatnya hanyalah pantulan...

tetapi masih mengundang pertanyaan?



o5 mac 2011
bicara hati subuh
05:15



nota kaki 1
: gambar tu time balik dari spain. on flight. kira-kira 9 keping saya snap tanpa henti. terlalu excited. tapi tengok-tengok balik, gambar ni tak menggambarkan pun apa yang saya rasa time tengok hari tu. ah, manakan sama gambar dengan sendiri usha, kan?

nota kaki 2: dah 2 hari saya mimpi hujan. perasaan tu real betul. dan 2 hari juga saya mimpikan orang yang sama. ah, sudah~ lepas ni kena sental kaki betul-betul sebelum tidur. haha~ T_T




rahsia Kau Tuhan... 
bila indah bicara alam...
bila segalanya penuh persoalan...

11 comments:

  1. Anonymous5/3/11 15:30

    fuhhh.

    ...

    ReplyDelete
  2. ~to +akufobia+

    smoga dimurahkan rezki suatu hari nanti..=)



    ~to anonymous

    fuhhh(?)

    *i know what that means~ =)
    subhanallah, kan?

    ReplyDelete
  3. intan..
    haa..
    apa nie..
    apa nie..
    ce citer ce citer (ikut org2 kt FB - crite mak limah ap tah)

    persoalan bagai..
    lebih complex dr sistem neuro kah?

    ReplyDelete
  4. ~to nima

    err..crita apa? crita apa?
    (^_^")

    huhuu~
    mungkin.
    haha~ ntah pape je..^^



    psst: intan nak singgah umah pas xm lusa..nak amik loyang for your tiramisu. =D

    n bittaufiQ xm esok, izzah~
    doakan intan gak~ ^^

    ReplyDelete
  5. Anonymous5/3/11 22:01

    mimpi org sama? mak ayah?

    ReplyDelete
  6. ~to anonymous

    err..kalau mimpi mak ayah, tiap2 malam sebelum tidur tak basuh kaki pun xpe~ ^^

    ReplyDelete
  7. Anonymous6/3/11 13:13

    bertuahlah sapa yang dimimpikan tu ye..agaknya dah sampai seru lah tu ^^!

    good luck for ur exam today!

    ReplyDelete
  8. ~to anonymous

    erk~
    (=,=!!)

    ReplyDelete
  9. Anonymous6/3/11 20:14

    sebelum exam banyak pos ye? ha, macam mana exam td?

    ReplyDelete
  10. ~to anonymous

    err..soalan ni jawab esok2 boleh? atau xyah jawab langsung..hee~
    (^_^!)

    ReplyDelete

(B)aja terbaik adalah yang berhikmah~

^frens^

 
Copyright ^(U)mbReLLa^ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .