RSS

20090428

buatmu sahabatku...

ujian ukhwah itu di sini...tetapi madunya di sana...di sini aku menangis...di sana dia merasa...



dah planning siap-siap.

tepat pukul 7 malam = 12 tengah malam malaysia = 28 april 2009 =

saNaH HeLwaH sis Mia...!


ni sahabat saya. yang saya pun tak tahu akan kewujudannya. sejak bila kami rapat. sejak bila saya kenal dia. yang saya tahu, saya sayang dia. (^.^)v

nama dia NAJMIYAH binti ALBADRI. cantik kan? BINTANG anak BULAN. huhuu..;)



nak kata kami rapat?
saya pun tak tahu. ^_^~

ada la macam adik beradik..:)


tapi yang saya ingat, dia suka nangis kat saya. lebih-lebih lagi luahkan masalah dalam mpp masa sekolah menengah dulu. lepas tu macam-macam kami kongsi. tapi dia selalu bertepuk sebelah tangan. sebabnya saya seorang yang tiada masalah. hihii..(ye ke??)

sampai sekarang dia suka share things ngan saya. saya pun suka dia share things ngan saya coz i'm truly a good listener..(perasan jap)
kami selalu gaduh. dan saya selalu buat tak tahu. kalau kredit saya habis mesti sebab mesej dia.


yang paling best, dia lah guru yang tak jemu dan lokek berkongsi ilmu..;)


1 true fact, dia baik ngan saya coz dia nak bodek abah saya. abah saya guru english fevret dia masa sekolah rendah..hihii

~mengaku je la, kak mia..! ;p


apa-apa pun, saya tak boleh luang masa banyak-banyak nak mengarut kat blog ni. status saya sekarang-----> unavailable
~~examination mode~~ :)

tapi ni juz untuk sahabat yang saya sayang kerana Allah.

sanah helwah, kak mia...

semoga usia yang Allah bagi dimanfaatkan untuk kebaikan di dunia dan akhirat...

semoga kak mia kuat menghadapi mehnah dan tribulasi hidup...

whenever you need me, i'll always be there...


"wahai sahabatku...medan perjuanganku di timur tengah, manakala medan perjuanganmu di eropah...jangan takut jangan gentar...teruskan cita-citamu walau apa pun cabaran menanti...di SYURGANYA jua kita kan bertemu...selamat berjuang..!"


فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللّهِ إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ الْمُتَوَكِّلِينَ

~...maka apabila kamu telah membulatkan tekad, maka bertawakallah kepada Allah. sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang bertawakal

-alimran: 159-



jika indah satu pertemuan...

jangan akhiri dengan perpisahan...

jika suci satu perkenalan...
jangan cemari dengan pendustaan...jika bernilai sebuah peRsaHabaTaN...hargailah ia dengan keikHLasaN...

^frens^

 
Copyright ^(U)mbReLLa^ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .