RSS

20121114

medical conference II~





lalu pada saat mata saya
menangkap pesannya penuh erti
kamu memangkah pandangan
mengingatkan tentang 'janji'

senyum simpul Tuhan
dan bingung hamba

saya memilih untuk tetap memandang 'jauh'
dan turut sama senyum

alangkah!

saya, kamu
dan dia.


13 november 2012
16:05
yes, i wrote such thing in a MEDICAL conference~
=.="


*****

laughing to my heart content. and of course i'm laughing at myself. tak sangka MEDICAL conference boleh jadi drama hidup dalam mata saya.

watak-watak yang tercipta. senyum sendiri. kelakar juga rupanya bila saya mula mereka 'cerita'.
haha.

intan..intan
*gelenggelengkepala*
=D

okay, dah. i think i need to stop my habit of creating scene in my head (where i'll end up writing on a piece of paper) based on people's character whenever i'm bored (but i'm not really bored in the conference actually).

tapi rasa this created scene kali ni paling epic lah. haha.
tak sangka sungguh diri sendiri macam ni. (yela tu)

wah! esok MR neonatal sepsis. round dengan Dr. Samah. dua hari tak jejak wad, rindu pulak rasanya. harap tak sempat berkarat skill ambil history dan bahasa arab.

rindu jugak daily 'scene' ahli group C5. haha.
Allahu yu5alleena~

=))


nota kaki: gambar sunset(?) sementara tunggu bas biru tadi. rindu sungguh nak tengok sunset. rindu sungguh. rindu.

No comments:

Post a Comment

(B)aja terbaik adalah yang berhikmah~

^frens^

 
Copyright ^(U)mbReLLa^ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .