RSS

20120729

DIARI: fairytale~

selalu aku terkaku...
pada bicara bisu...


hanya fairytale yang menggambarkan hidup ini indah. dan mudah. entah ini kali ke berapa saya tersadung angin. terjelopok jatuh kerana tersadung sesuatu yang tiada. selain wajah ma abah yang dapat ditatap setiap hari, saya rasa juga balik malaysia ni merupakan sesuatu yang membahayakan.

bagi orang yang tidak kuat melawan dugaan masa lapang. sayalah tu.

"21 years and my life is still
trying to get up that great big hill of hope
for a destination"

haha. >.<

oh, saya rasa moment paling indah setakat ni adalah main doktor-doktor dengan ma abah. pakai steteskop real kot. check pupil and tendon reflex. lepas tu bagi consultation tipu (sikit-sikit). haha.

saya kelentong sikit pun, ma abah bukan tahu! (gila jahat!)

tapi saya dapat sesuatu. baru saya rasa, bahaya rupanya doktor tanpa ilmu ni. apatah lagi kalau tak pasti. we play with human health, human life. not barbie doll.

oh, hey. i love their smiles. i love their excitation.

i just simply love them.

=)

yosh~!
for a new life~ =)



kenapa selalu kita...
berbicara tanpa kata?

No comments:

Post a Comment

(B)aja terbaik adalah yang berhikmah~

^frens^

 
Copyright ^(U)mbReLLa^ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .