RSS

20120427

rindu II~

rindu wajib rindu Tuhan...
rindu fitrah rindu insan...



penantian,
perlukah menjadi satu seksaan?

*****

rysha, ryna, afiq, hana, syasya, dhia, hadif, hafiy, mahdi.

cik in rindu.

rindu tahu? rindu!

too bad i have nothing to be counted down.

too good, i'll be the sekuat tabah again.
(kalau tak TERbeli tiket lah kan~ haa)
harap-harap kuat untuk tunaikan azam balik 2 tahun sekali. hoh

menyelusuri album family. sempena habis (lah sangat) study anat UGS.

spek je hensem. selipar hilang sebelah. haha
haila budak hensem. teringat pula how he clung to me the day on my departure. bukan main lagi macam tak nak pisah.

bila saya dah kat sini, boleh pulak berjoli di pulau kapas. haila. hailaaaa~

"cik in! babaiiiii~!"

teringat juga dhia yang jerit satu airport. waktu tu saya tengah scan passport. (boleh imagine kot macam mana dia jerit dengan jarak sejauh itu)

ketika saya melangkah dengan lambaian terakhir, dia kembali menjerit. a few steps forward, saya berpatah balik mencari kelibat mereka.

melambai sepenuh rasa. lambaian yang sengaja diceriakan. kerana saya tahu, mereka tidak nampak mata yang bergenang.

rasa sangat dihargai. kanak-kanak, mereka memang tahu untuk mengambil hati, kan? sweet mereka, nakal mereka pasti mencuri hati.

mungkin kerana mereka masih bersih.
dari kotor dunia.
dari noda usia.

ah, menangis sendiri.
"i'm not only 21. i'm already 21~"

dan rindu juga membuatkan saya kembali menyelusuri tulisan-tulisan. mencari kekuatan sendiri.

namun saya mula ragu pada rindu itu.
nokhtah.


*posttakdemotifmacamlamadahtakhomesick.


*****

Allah menciptakan cinta
dan cinta itu fitrah manusia.
fuh

okay, rethink about not buying ticket to malaysia. who on earth can get me this thing?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa~!
>.<

 

cuma mungkin...
kita perlu sekali membezakan...

No comments:

Post a Comment

(B)aja terbaik adalah yang berhikmah~

^frens^

 
Copyright ^(U)mbReLLa^ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .