RSS

20110615

........

keras bukan gagah...
jauh sekali tabah...
tapi keras itu padah...




itu aku.
yang terlalu menyerah.
resah keluh gundah.
kelana dalam jiwa keras.
hitam.

itu aku.
langit cintakan bumi.
pungguk angankan bulan.
3a9i mimpikan syurga.
gila.

itu aku.
bohong menjadi lumrah.
kerana tulisan hanya terkurung dalam perenggan.
tidak lahir dari kehidupan.
apatah lagi untuk kehidupan.




nota kaki: hujung bulan ini, rindu haramain akan terlerai, insyaAllah. maafkan salah silap bagi yang mengenali saya ataupun tidak. terluka dengan perbuatan. mungkin juga dengan tulisan. siapa tahu saya mungkin tidak pulang-pulang?



 
mana mungkin...
angan itu berbuah...
tanpa sakit mujahadah...

^frens^

 
Copyright ^(U)mbReLLa^ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .