RSS

20110423

cahaya putih~

Kau pusing alam ini Tuhan...
sering bergantian...
indah atas indah...
cahaya atas cahaya...








sering aku terpana...
dengan indahnya cahaya...

mentari,
terbit dan terbenammu...
jingga yang mendamaikan...

namun hari ini...
aku terpana lagi...
dengan indahnya cahaya...

mentari,
apakah putih itu...
cahayamu yang sebenar?




nota kaki: hujung minggu yang terbuang. tolong. saya perlukan seseorang yang berani mengetuk kepala saya dan memarahi saya dalam usaha menyuruh saya study. kata nak berjaya sama-sama. siapa berani? plizz~ *sambil buat muka comel*





dan Kau hias alam ini Tuhan...
sering pelbagai...
warna atas warna...
cinta atas cinta...

^frens^

 
Copyright ^(U)mbReLLa^ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .