RSS

20110228

spirit revival~

indah alam ini... 
kerana padanya...
ada suatu ketenangan...

nota tangan: post ni kurang bermanfaat. boleh tekan X kat hujung kanan atas tanpa teragak-agak. ^^



pagi di suatu hari
(baca: atau mungkin setiap hari)


perkarangan sebuah rumah di athar irbid


medina azzahra, cordoba

boleh tak, excited saya jumpa cherry blossom kat negara orang, rupa-rupanya ada kat negara sendiri (baca: jordan)?? (=,=!!)


library JUST
(baca: muka penat study. T_T)



dalam koster
(baca: hari ni mentari malu-malu je nak bagi sinarnya)



sunset yang selalu menemani


di rumah
"ah, merajuk~!" -Ro

(baca: sebab saya jarang tengok dia, asyik tengok lecture notes )




saya syak, hari-hari saya akan berlalu seperti ini. recycle. tapi saya harap saya sentiasa positif supaya setiap hari sentiasa menarik~! ^^



28 february 2011
subuh tenang irbid
04:31




seredup mana pun hari ini,
mentari tak pernah bosan memberi cahaya.


sepenat mana pun hari ini,

saya takkan pernah bosan merebut hidayahNya~!





وَٱبۡتَغِ فِيمَآ ءَاتَٮٰكَ ٱللَّهُ ٱلدَّارَ ٱلۡأَخِرَةَ‌ۖ وَلَا تَنسَ نَصِيبَكَ مِنَ ٱلدُّنۡيَا‌ۖ

dan carilah (pahala) negeri akhirat dengan apa yang telah dianugerahkan Allah kepadamu tetapi janganlah kamu lupa bahagianmu di dunia

-alqasas: 77-



nota kaki: harap-harap ayat ni boleh revive your spirit as it does on me~! ^_^




indah ciptaan ini...
kerana padanya... 
ada suatu ketetapan...

^frens^

 
Copyright ^(U)mbReLLa^ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .