RSS

20111027

presence~

bukan pada kata...
aku meminta...
cuma kadang...
inikah jalannya?









dari dalam...
konkrit bata yang tertutup...
suara bergema meluah bicara...
bersama diamnya mahasiswa...
melabur fokus...

saat itu...
terbelah dentuman dari luar...
menyapa gegendang telinga...
berbunga hati penuh berharap...
dengan senyuman terukir...

guruh...
kau kuharap diiringi...
cahaya indah petir...
dan diri ini kuharap disirami...
dingin rintik kecil...
lagi...




30 april 2011
12:12
fiQhmeDic~







jumpa dalam buku nota. buruk sungguh. =.=

semalam, keluar library, saya tak nampak rintik itu. saya tak rasa dinginnya ia. saya tak basah disiraminya. tapi saya boleh hidu segarnya ia.

kadang baru saya faham. influenced things (or persons perhaps) in my life doesnt mean that they need to be there. i just need to feel them there.

just like the rain today. he's nowhere to be seen but i can smell him. i just know his presence~


senyum memanjang.




nota kaki: menyempat. intan, selamatlah la ya minggu ni. cant imagine myself without smiling~ haha. ^_^"




mungkin kita lebih tahu...
terbaik pada rasa...
tapi Dia lebih tahu...
terbaik pada masa...

^frens^

 
Copyright ^(U)mbReLLa^ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .